Reklama dla każdego

Nie trzeba nikogo przekonywać o tym, że prowadzenie działalności bez choćby minimalnej promocji wśród potencjalnych klientów może w pewnym momencie napotkać trudności. Oczywiście skala zależy zawsze od tego, jak szerokie grono odbiorców usługi czy kupujących dana firma jest w stanie w satysfakcjonujący sposób obsłużyć. Nie zawsze bowiem poszerzenie oferty czy zwiększenie mocy przerobowych jest możliwe, a niekiedy wręcz jest sprzeczne z założeniami przedsięwzięcia. Jednakże nawet w mikroskali reklama się przydaje, zyskuje na niej i mały punkt usługowy, i osiedlowy sklepik.
Przeczytaj również: Czym jest metoda All on 6 i jakie są jej zalety?
Wielu przedsiębiorców rezygnuje z promocji własnej firmy, sugerując się wysokimi kosztami, które później nie przekładają się na odczuwalny wzrost liczby klientów. Jest jednak kilka sposobów, wymagających stosunkowo niskich nakładów finansowych, a mających dużą skuteczność. Jednym z nich jest reklama nadrukowana na torbach, w które są pakowane zakupy.
Przeczytaj również: Czy wynajem busa jest opłacalny dla małych grup?
Torby reklamowe producenta DomaPak wyróżniają się dużą wytrzymałością, dzięki czemu nie są wyrobem do jednorazowego użytku. Są chętnie zabierane przez klientów na kolejne zakupy i tym samym służą za doskonały nośnik reklamy. Zastosowany wzmocniony spód pozwala je wypełnić nawet kilkoma kilogramami zakupów, podobnie odporny na pęknięcia i przetarcia jest uchwyt – ucha są wykonane ze skręcanego papieru, są przyklejone do wewnętrznej strony torby i dodatkowo zabezpieczone warstwą papieru.
Przeczytaj również: Czy stolarka aluminiowa może być stosowana w konstrukcjach pasywnych i energooszczędnych?
Ciekawym rozwiązaniem jest możliwość dopasowania do potrzeb klienta zarówno koloru całej torebki, jak i koloru nadruku reklamowego na jej powierzchni. Dużym zainteresowaniem cieszą się szczególnie torby na wino – które mogą nawet zastąpić torby prezentowe – oraz modele przeznaczone typowo dla restauracji serwujących dania na wynos lub w dostawie.



