Reklama dla każdego
Nie trzeba nikogo przekonywać o tym, że prowadzenie działalności bez choćby minimalnej promocji wśród potencjalnych klientów może w pewnym momencie napotkać trudności. Oczywiście skala zależy zawsze od tego, jak szerokie grono odbiorców usługi czy kupujących dana firma jest w stanie w satysfakcjonujący sposób obsłużyć. Nie zawsze bowiem poszerzenie oferty czy zwiększenie mocy przerobowych jest możliwe, a niekiedy wręcz jest sprzeczne z założeniami przedsięwzięcia. Jednakże nawet w mikroskali reklama się przydaje, zyskuje na niej i mały punkt usługowy, i osiedlowy sklepik.
Wielu przedsiębiorców rezygnuje z promocji własnej firmy, sugerując się wysokimi kosztami, które później nie przekładają się na odczuwalny wzrost liczby klientów. Jest jednak kilka sposobów, wymagających stosunkowo niskich nakładów finansowych, a mających dużą skuteczność. Jednym z nich jest reklama nadrukowana na torbach, w które są pakowane zakupy.
Torby reklamowe producenta DomaPak wyróżniają się dużą wytrzymałością, dzięki czemu nie są wyrobem do jednorazowego użytku. Są chętnie zabierane przez klientów na kolejne zakupy i tym samym służą za doskonały nośnik reklamy. Zastosowany wzmocniony spód pozwala je wypełnić nawet kilkoma kilogramami zakupów, podobnie odporny na pęknięcia i przetarcia jest uchwyt – ucha są wykonane ze skręcanego papieru, są przyklejone do wewnętrznej strony torby i dodatkowo zabezpieczone warstwą papieru.
Ciekawym rozwiązaniem jest możliwość dopasowania do potrzeb klienta zarówno koloru całej torebki, jak i koloru nadruku reklamowego na jej powierzchni. Dużym zainteresowaniem cieszą się szczególnie torby na wino – które mogą nawet zastąpić torby prezentowe – oraz modele przeznaczone typowo dla restauracji serwujących dania na wynos lub w dostawie.